منتدى أبناء التحرير
أهلا و مرحباً بك بيننا
منتدى أبناء التحرير
أهلا و مرحباً بك بيننا
منتدى أبناء التحرير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أبناء التحرير

الموقع الرسمى لأبناء مديرية التحرير ( الجنوبى )

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

من نوادر هريدى

كاتب الموضوعرسالة
عماد الدين الشقانى
Admin

المساهمات : 132

من نوادر هريدى  Empty
مُساهمةموضوع: من نوادر هريدى    من نوادر هريدى  Icon_minitimeالأحد أبريل 24, 2011 4:53 am

هريدى وقع من الدور العاشر .. جاله صداع 0

هريدى ابنه قاله انا عاوز موبايل يا بوى قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك 0

ياعوضين بنتك ماتت
قام هريدى وبسرعة رمى نفسه من الطابق العاشر لما وصل الطابق الثامن تذكر انه ما عندوش بنت لما وصل السادس تذكر انه مش متجوز لما وصل للرابع تذكر انه مش عوضين ولكنه حسنين
لما وقع على الارض ماحصلش حاجه 0

واحد بيسأل هريدى : ايهما أهم الشمس ولا القمر ..؟؟
فقال له القمر طبعا لان القمر بيطلع بالليل والدنيا ضلمه ولكن الشمس بتطلع بالنهار والدنيا نهار .

صعيدى قال هريدى : أمريكا طلعت القمر واحنا عاوزين نطلع الشمس فرد عليه هريدى لكن الشمس حر جدا فقال له نطلع بالليل 0

اتنين حرامية دخلو شقة هريدى علشان يسرقوها واحد دخل حجرة النوم والتانى رايح يدور فى بقية الشقة 00 اللى دخل حجرة النوم قعد يدور فى الدولاب وشوية حس ان اهريدى هيصحى راح داخل البلكونة شوية وهريدى دخل البلكونة لقاه قاله انت بتعمل ايه هنا قاله انا طيار فى القوات المسلحة المصرية وكنت بحارب طيار يهودى وانا راجع البنزين خلص منى فتحت البراشوت ونزلت على البلكونة بتاعتك 00 قال هريدى هيا دى الرجالة مش التانى قعدلى فى البانيو وبيقولى من الضفادع البشرية 0

هريدى كان مسافر فلما وصل المطار لقاهم مركبين جهاز جديد عبارة عن مرايا لما تقف قدامها تعرف عنك كل حاجة, فهريدى انبسط و راح وقف قدام المرايا، المرايا قالت: أنت هريدي من الصعيد و عندك طيارة كمان نص ساعة، هريدى اتبسط و راح لبس خواجه و راح تاني وقف قدام المرايا, المرايا قالت: انت هريدي من الصعيد و عندك طيارة كمان ربع ساعة، هريدى راح لبس خليجي و راح تاني وقف قدام المرايا، المرايا قالتله, ايوة انت هريدي من الصعيد خليك قاعد تستهبل كده لحد ما الطياره تفوتك 0

هريدى رجع من امريكا قاعد بيحكي لأبوه وأمه الحاجات الغريبة اللى شافها 00 دانا شفت هناك واحد وقع من فوق عمارة طوييله.. قعد ثلاث ايام لحد ما وصل الأرض. أمه سألته: طيب مات ؟؟ ابوه رد عليها: تلت تيام لا أكل ولا شرب .. أكيد مات 0

هريدى اثناءالحج صمم انه ينام في سكن الحريم , المسؤولين حاولوا يفهموه انه يوجد سكن خاص بالرجال , لان السكن ده خاص بالحريم , قالهم والله فاهم بس انا جاي أحج عن أمي 0

هريدى بيطلع في الروح و هو بيموت اهله بيقولوله انطق الشهادة يا هريدي انطق الشهادة فتح عينه و قالهم دبلوم صنايع 0

هريدى دخل جنينة الحيوانات ودخل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه قاله انت بتعمل ايه، قاله ايه يابا يعني هناكله 0

هريدى قتل ولده ولما سألوه ليه قتلته ؟ قال عصفور في الجنة ولا حمار في الأرض 0

صعيدى ركب القطار ودلدل رجله جت جزمه جديده فى رجله فرح و راح قال لصاحبه هريدى 00 هريدى راح ركب القطار ودلدل رجله فرجله انقطعت صاحبه ساله ع السبب رد عليه وقاله علشان ياخد مقاسى 0

هريدى عايز ينتحر من الدور العاشر نط من الدور الخامس مرتين 0

هريدى مات جاله خمس ملايكه اتنين بيحاسبوه و تلاته بيفهموه 0

هريدى طلعله المارد بتاع مصباح علاء الدين وقاله اطلب اي حاجه أحققهالك
قاله عايزك تعملي كوبري من هنا لحد نيويورك قاله ايه دى مقدرش عليها اطلب حاجه تانيه قاله عايزك تخلي أهلى يفهموا شويه 00 قاله : انت قولتلي عايز الكوبري رايح جاي ولا رايح بس 0
http://abnaa-eltahrir.mountada.net

من نوادر هريدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» من نوادر جحا
» من نوادر زمان
» اه منك يا هريدى
» هريدى و الأسد
» فكيك اوى هريدى ده